FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania.

W celu zapewnienia łatwego i przyjemnego korzystania z Biloo, poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania dotyczące użytkowania serwisu. Jeśli mimo to nadal masz jakieś pytanie lub wątpliwości, służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą naszego formularza kontaktowego.


1. Czy korzystanie z Biloo jest płatne?

Biloo oferuje prowadzenie swojego własnego sklepu internetowego na dwa sposoby: za darmo (założenie konta, tworzenie sklepów i korzystanie z podstawowych, darmowych modułów) lub za opłatą (po darmowym założeniu konta i tworzeniu sklepów korzystanie z dodatkowych, płatnych modułów). Założenie konta w Biloo jest zawsze całkowicie darmowe.

2. Jaki jest sposób płatności za prowadzone sklepy?

Posiadając konto w Biloo masz możliwość dokonania na nie wpłaty (wybranej kwoty) za pomocą przelewu internetowego (za pośrednictwem systemu Dotpay). W każdej chwili masz możliwość wglądu w stan swojego salda, z przeliczeniem na ile dni płatnego użytkowania sklepu wystarczy dana kwota. Dzięki posiadanej na koncie kwocie zyskujesz opcję wybierania i użytkowania odpłatnych modułów, szablonów do prowadzenia swojego sklepu. Opłaty w Biloo podawane są w rozliczeniu dziennym i miesięcznym. Dla przykładu – wybrany płatny moduł będzie pobierał z Twojego konta 2,00zł miesięcznie, czyli 0,07zł dziennie.

3. Co się stanie, jeśli korzystam z płatnych modułów, a nagle wyczerpie się stan mojego konta?

W sytuacji gdy zabraknie środków na koncie, a w swoim sklepie korzystasz z wybranych płatnych modułów – jedyne co nastąpi, to automatyczne ich wyłączenie, przez co Twój sklep przybierze postać sklepu darmowego. Nie nastąpi wyłączenie sklepu, czy też jego blokowanie. Sklep będzie nadal w pełni funkcjonalny, jedynie bez dodatkowych odpłatnych funkcji. Po ponownym doładowaniu konta moduły te zostaną automatycznie przywrócone.

4. Czy można usunąć swój sklep?

W celu usunięcia stworzonego przez siebie sklepu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub za pomocą naszego formularza kontaktowego.

5. Ile sklepów można założyć na jednym koncie w Biloo?

W Biloo nie ma ograniczeń ilości tworzonych sklepów na jednym koncie użytkownika.



6. Czy istnieje możliwość podłączenia własnej domeny do sklepu w Biloo?

Tak, istnieje taka możliwość. Możesz podłączyć swoją domenę w Biloo podając jej nazwę podczas zakładania sklepu.


7. Czy nowo utworzony sklep posiada gotową grafikę?

Tak. Jednym z kroków w procesie zakładania nowego sklepu jest dokonanie wyboru gotowego szablonu spośród kilku oferowanych przez nas podstawowych, darmowych szablonów. Następnie dysponując środkami na koncie masz do dyspozycji zakup innych, płatnych szablonów. Ponadto, na Twoje życzenie i według Twoich upodobań opracujemy dla Ciebie indywidualny szablon.

8. Czy mój sklep w Biloo może obsługiwać obce języki?

Tak, Twój sklep może funkcjonować w dowolnym języku, a możesz to osiągnąć dzięki samodzielnej edycji jego elementów, za pomocą panelu administracyjnego.


9. Czy mój sklep w Biloo może obsługiwać obce waluty?

Tak. Po założeniu sklepu w Biloo domyślnie obsługuje on jedną walutę (waluta wybierana jest w formularzu podczas procesu tworzenia nowego sklepu). Dostępne środki na koncie dają możliwość włączenia modułu odpowiadającego za zmianę obsługiwanej waluty lub aktywowanie innych obsługiwanych walut (kilka jednocześnie).

10. Czy w Biloo naliczane są opłaty od sprzedaży?

Nie. Jedyny koszt korzystania ze sklepu w Biloo to opłata za włączone dodatkowe funkcje sklepu (płatne moduły).

11. Czym jest system nagród Biloo? Za co i jakie można otrzymać nagrody?

Aby uatrakcyjnić korzystanie z serwisu Biloo opracowaliśmy atrakcyjny system nagród. Każdy użytkownik, wraz z rozwojem swojego konta, może otrzymać przyznane przez nas wyróżnienia i dodatki. Zawierają się one w postaci tzw. stickerów (odznaczeń), które następnie przynoszą nagrody w postaci doładowania konta. Aby je otrzymać, należy wykonywać odpowiednie zadania w procesie użytkowania swojego sklepu w Biloo. Szczegółowy opis nagród i zadań dostępny jest w dziale Nagrody.


12. Czym są promocje w Biloo?

Aby zapewnić jeszcze przyjemniejsze korzystanie z naszego serwisu, od czasu do czasu uaktywniamy różnego rodzaju promocje. W większości polegają one na tymczasowym udostępnieniu zazwyczaj odpłatnych modułów (są one wtedy możliwe do użytkowania za darmo przez określoną liczbę dni). Dla przykładu – moduł "Kategorie artykułów" są niedostępne w wersji darmowej, domyślna ich liczba w darmowym sklepie wynosi 0. Natomiast w trakcie trwania promocji, bez żadnych opłat uzyskuje się do dyzpozycji 1 na okres np. 10 dni. Tym sposobem użytkownicy korzystający z Biloo za darmo mogą bez żadnych opłat poznać i przetestować dodatkowe moduły.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas, odpowiemy niezwłocznie!